lauantai 31. maaliskuuta 2012

KT: Ulkona! + Randomikuvia

Elikkäs kuvasin ekan kuvatarinani.
Muistakaa arvostaa tä tarinaa vaikkei se niin hyvä olisikaan, sillä näppini kirjaimellisesti muuttuivat tunnottomiksi kylmyydestä. Mutta pitemmittä puheitta, Thö kuvatarina:
Maryn puhe
Maryn ajattelu
*Mary tekee*
Mun puhe
Mun ajattelu
*Mä teen*
(Mun kommentit)
*Odottaa että mä puen pihalle pääsyä*
Millastakohan siellä ulkona on... Ihan jännittää >.<
*huutaa* Jippii! Niin kirkasta ja raikasta! Mutta vähän vilposta... :#

 *ponnistaa jaloilla*
 Jes! Sain otteen :3

*Lähtee kävelemään penkkiä pitkin*
*Alkaa juosta*
Niin kaunista...
  Hmm...
*Koittaa kiivetä "putkea" pitkin ylös*
 Melkein huipulla! Hnnggh!
Jes! Huipulla ollaan :D

Nyt varovasti... tasapainossa...

Uuuu... Liukumäki! :D
Noniin Mary... Kyllä sä pystyt siihen. *Puhuu itsekseen*
HUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...!
O-ou, reuna D:
Ääääh, eikäää!
Huih, noh, sehän laskeutui hyvin ^.^
Niin paljon tota VALKOSTA lunta, oii >3<
(Pahoittelen, kuva on väärin päin -#-)
*Kompastuu*
Ääks!
Öäöäöäöäöä, mä kaaduin ;_;
*Yskii lumia pois suusta*
Köh-köh, yääk ;c
*Tekee lumienkeliä*
 Noin! No tulihan siitä ihan hieno! ^.^
Ömm... Mary?
Hä?
 Mun näpit alkaa olla jo aikas jäässä, joten voitaisko jo mennä?
Ei! Mä en oo kertaakaan ollu vielä pihalla ja mä haluun nauttia siitä! 
Huoh, no, ollaan sitten vielä... c.c
  Hmm...
 *Juoksee meiän vanhan joulukuusen luokse*
 *Lähtee kiipeämään*
 Kato! Mä pääsin tänne!
 *Kävelee oksaa pitkin*
 *Hyppää*
 (FAIL mun käsi näkyy owo)
*Saa otteen tangosta ja likuu sitä pitkin alas*
 Hmh! Noin! *Yrittää näyttää reippaalta*
Hei! Kukkia! Narsisseja <3
*Piilottelee miulta narsissien takana*
C'moon Mary, tuu jo!
No joo joo!
 (Kuva väärin päin >3<)
*Laskeutuu alas "astiasta"*
UUSINTAKIERROS!
Ei tuu onnistuu, sori ´;)
 HÄ!? Mitenni ei ;((
Koska nyt mennään sisään! Mun sormet on TUNNOTTOMAT!
 Mä en ainakaan lähe yhttään mihinkään!
Ai et vai? >:-)
 Hei! Mitä sä nyt teet?!
*Heitän lunta Maryn päälle* (Oon ilkee joo)
Hei lopeta, ei oo reiluu! ;x
Hei oikeesti!
>:-D
 Okei sit mä tuun... 
*Nypin Maryn hiuksista Havunneulasia*
Ja huomenna mennään ihan varmana uusiks!
No... x_x
 Sitten teään noi kaikki asiat uusiks ja sitte tehään myös lumiukko ja -linna ja blaa blaa hommaa mulle luistimet blöö blöö hello kitty-pipo päpä pälä my melody pölöpölö avaruuskalmarit blii blaa bluu...
Huoh...

THE END! (thank god) 

Joo, tossahan toi nyt oli, kommenttia? Kuvasin jotain 3-5 päivää sitte :) Marylla on siis ihan sikahienot ulkoiluvaatteet >3< Oikein huippumuotia! (huomaa sarkasmi)
Oon alottanu bisneksen! ^~^ Teen mun kaverin pullipille (Elzun pullip Cesilia mallia Miku Hatsune) vaatteita (jtn 6) nii se maksaa mulle kympin :) Saanpahan kerättyy rahaa kustomoimistarvikkeisiin >:-)

Sitte täs viel pari musakuvaa <3












 Joo no tossahn noi oli, siis parhaimmat :) MUISTAKAA KYSELYT JA KOMMENTOITI! ;3

Terv. Ebula & Mary-Ella

3 kommenttia:

  1. Aww!!!!!! Ihana kuvatarina!!! Siit sain ideoita omii postauksii varten!! Ja ihanii musakuvii!!!! Mul ku ei oo pullippii, nii sellasenhan vois tehä vaik oman koiran kaa tai Bratzin kaa yms.yms.!!!!! :-):-)
    Ja hei sitä vaa viel, et oli tosi kiva ku teit tollasen kuvatarinan!!!! :-):-)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti molemmille kehuista, ja nyt tiedän että edes 2 oikeesti LUKEE mun blogii ;D

      Poista

Jos viitsit käyttää sen puoli minuuttia kommentoimiseen, se innostaa minua kuvaamaan ja postaamaan :)