lauantai 10. maaliskuuta 2012

Taukopahoittelua + höpinää

Heips ^-^
Eli moi nyt pitkästä aikaa. Oon tosi pahoillani et en oo tässä nyt pitkään aikaan kirjoitellut mitään kun on ollut kiireitä, mm. koulun leffaprojekti ja ylimääräisiä lauluharkkoja... Eikä myöskään oo ollu paljoa kirjoiteltavaa ;3 Mutta hälläväliä, täällä ollaan taas. Oon myös pahoillani ku en ole vieläkään saanut kuviani koneelle, itteäkin vatuttaa. Ja iskä ja äiti lähti just 25-vuotishääpäivämatkalle (onnee) nii iskäkään ei oo auttamas, himputti.

No nytten yritän läskeillä aivoillani keksiä jotain kirjoiteltavaa nii jos teitä ei kiinnosta mun osto- ja muut suunnitelmat nii se on moro ;D Mutta siis olen tässä mietiskellyt Marylle peruukkia, kun alkaa mennä hermot tuon stockin pituuden kanssa. Tähtäimessä olis nyt tuollainen lyhyt scenemäinen/emomainen vaaleanruskea peruukki etsystä. Myös obbari pitäis tilata lähiaikoina, samoin eyechipsit (vaaleanruskeat). Ja sitte pitäis vähän valmistella vaatteita piakkoin kesäloma tulee vauhdilla; enää vähän yli kymmenen viikkoo, nukkestressi painaa! Kun mennään kesällä parhaan kaverini kanssa meidän mökille, nii pitäis sillon olla paljon vaatteita ja peruukikin vaihdettu. Myös olen ajatellut pikkasen meikkien kustomoisista. (Jos et jaksa lukea mun kunnianhimoisin kustomoimissuunnitelmia nii skippaa seuraava pätkä.) 
Kun stock-meikissä on siellä silmien ulkoreunassa sellaset pitkät ruskeet ripset (2)  niin ne ottaisin hiomalla pois ja sitten ohuella mustalla kynällä vetäisin lyhyitä ripsiä vielä vanhojen (lyhyiden) ruskeiden ripsien päälle. Vetäisin varmaan myös huulet lähes täysin kirkkaanpunaisiksi, niin tulis vähän pirteyttä kasvoille. 
(Noniin, paasaus on ohi)

Eipä tuu nyt mitään muuta mieleen... Paitsi että saatan saada kaverilta sen vanhojen barbien kaikkeea kamaa, kun omat eivät enää tässä taloudessa ole, kiitos äidin ja iskän jotka nyt niin "ystävällisinä" lahjoittivat ne jollekkin vaahtosammuttimelle.
Bye!

Terv. Ebula ja Mary-Ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos viitsit käyttää sen puoli minuuttia kommentoimiseen, se innostaa minua kuvaamaan ja postaamaan :)